Yrityksen ilme koostuu kahdesta osasta; visuaalisesta ja verbaalisesta ilmeestä. Yritysilmettä luodaan harkitusti tarkoituksena erottua kilpailijoista ja saada aikaan oman näköinen ja tunnistettava identiteetti.
Riittävän omaperäisestä identiteetistä kasvaa brändi ajan myötä, mikäli vaalitaan identiteettiä jatkuvasti.
Visuaalinen ilme koostuu väreistä, yritystunnuksesta, typografiasta ja graafisista elementeistä ja muodoista. Kokonaisuudesta on luotava sellainen, että asiakkaat erottavat yrityksesi yhdellä vilkaisulla.
Tapa, jolla puhuttelet ja lähestyt ihmisiä, on osa identiteettiä. Jos sanomasi koostuu pitkäpiimäisestä jargonista, karkoitat varmasti asiakkaasi. Kaikki sanominen, puhuttu tai kirjoitettu, pitää toteuttaa persoonallisesti. Ihmiseltä ihmiselle.
Teemme yritysilmeestäsi sellaisen, että siitä voi kasvaa brändi.
Yritysilmeen syntymisen ja kasvamisen moottori on viestintä. Viestinnän tehokkuuden tärkein elementti on sisältö. Oikeat sanat oikealle kohderyhmälle, erottuva visuaalisuus, riittävä tunteisiin vetoavuus ja korkeatasoinen tekninen toteutus.
Viestin perillemenon varmistamiseksi välineiden valinta on tehtävä harkitusti. Mikään viestinnän väline ei ole parempi toista. Kysymys on oikeasta yhdistelmästä (mix) ja tietenkin kohderyhmästä. Millä välineillä oikea kohderyhmä saavutetaan. Suosittu termi on myös monikanavaisuus. Sillä tarkoitetaan myös oikeiden välineiden yhdistelmää.
Ota yhteyttä, osaamme valita yrityksesi kannalta parhaat viestinnän välineet. Ja osaamme tehdä niihin myyvän sisällön.
Yrityksen viestinnässä tarvitaan eri muotoja. Tiedottaminen, mainonta, pr-toiminta, blogit, promootiot, myynninedistäminen, myynti.