Hakukonemainonta on varsin tehokkaasti kohdennettu mainonnan väline. Mainos hakeutuu henkilöiden nähtäville heidän hakutulostensa perusteella.
Mainonnan teho on hyvä, koska kohderyhmä on jo valmiiksi kiinnostunut asiasta. Mainos vain pitää suunnitella niin, että valmiiksi kiinnostunut henkilö tekee ostopäätöksen.
Me osaamme tehdä sellaisen mainoksen.
WWW-sivut ovat verkkoviestinnän perusasia. Jokaisella yrityksellä sellaiset on. Valitettavasti ne ovat usein tehottomia, vanhentuneita ja yritysilme ei toteudu.
Useimmat yritysten verkkosivustoista tarvitsevat perusteellisen tarkistuksen ja uudelleenarvioinnin. Sivut voivat olla aktiivinen, jatkuvaa myyntityötä tekevä osanen yrityksesi viestinnässä.
Teemme analyysin nykyisistä www-sivuistasi, korjaamme tai teemme kokonaan uudet. Se kannattaa.
Sähköpostilla lähetty mainos tai myyntikirje on viestinnän tehokkaimmasta päästä. Tehokkuus edellyttää, että olet saanut osoitteet vapaaehtoisesti. Ihmiset ovat kiinnostuneet tuotteistasi ja palveluksistasi ja antaneet luvan kertoa lisää. Juuri se tekee kaiken helpommaksi, ei tarvitse etsiä umpimähkään kiinnostuneita. Sähköposti-osoitteiden kerääminen kannattaa aloittaa heti ja kasvattaa osoitteistoa systemaattisesti. Mikä parasta, osoitteisto on sinun oma ja kaikki ne henkilöt ovat kiinnostuneita. Osa on jo ostaneet ja tykänneet.
”Vanhat asiakkaat” ovat liian usein unohdettu asiakasryhmä. Vaikka se on kaikkein kannattavin. Niistä kannattaa pitää kiinni ja tarjota heille jatkuvasti. Siksi oma, riittävän suuri sähköpostiosoitteisto on silkkaa pääomaa. Osoitteiston hankkimiseksi tarvitaan tietenkin muuta mainontaa.
Sosiaalisen median alustoja on kymmenkunta ja omalle mainonnalle ja viestinnälle parhaan yhdistelmän löytäminen on kovan työn takana. Lisäksi jokainen alusta vaatii viestiltä omanlaisensa lähestymistavan sisällöllisesti ja teknisesti.
Olemme perehtyneet tähän asiaan antaumuksella ja osaamme valita sinulle parhaan yhdistelmän viestin perille menoon. Ja osaamme tehdä tuloksia tuottavan sisällön oikealla tekniikalla.